piątek, 25 kwietnia 2008

Nowy początek


Self #02
Originally uploaded by malpelo30

A więc znów postanowiłam powrócić do blogowania (No tak. Przepraszam. Zdań nie zaczyna się od "A więc..."). Może po to, żeby znów zacząć porządkować swoje życie i wiedziec co było, gdzie, kiedy, z kim. Może po to, by stymulować jakiekolwiek konstruktywne działania bo ciekawiej jest pisać o ciekawych rzeczach. Może po to, by nie zapomnieć, jak operuje się słowem pisanym. Może po to, by zmuszać samą siebie do pewnych przemyśleń albo po prostu, żeby nie zapomnieć zasad ortografii.

Blogi miałam różne. Cztery lata dojrzewania dojrzewało wraz ze mną na nieistniejącym już blogu. Kilka miesięcy szczęśliwej miłości na innym a kilka nieszczęśliwej- jeszcze na innym. Potem przyszła pora na fotoblog. A teraz wylądowałam tu i co z tego wyniknie- to się dopiero okaże.

Może na coś się przyda.

PS. Mój blog "przyozdabiać" będę zdjęciami z serwisu flickr.com - jest tam tyle pięknych fotek, że nie mogę się oprzeć.

1 komentarz:

drf pisze...

od początku skończyłem czytać, teraz pomyśle se, pozDR:)