piątek, 25 kwietnia 2008

Syberia 2008 ?


Syberia '03
Originally uploaded by Grażyna Siedlecka

Będąc tu już i nie wiedząc, kiedy wrócę, postanowiłam "domieścić" jeszcze jedną fotografię. Tym razem zdjęcie jest moje, z dawnej dalekiej podróży.

Kiedy pięć lat temu leżałam cała mokra w mokrym namiocie i mokrym śpiworze, w jednej skostniałej dłoni trzymając długopis a drugą skostniałą dłonią na przemian wyciarając łzy, na przemian przytrzymując mokry zeszyt, pisałam niewyraźnymi rozazanymi literkami: "już nigdy tu nie wrócę!", myślałam o tym całkowicie serio.

Zaczęłam tęsknić za Syberią, gdy tylko zjadłam już wszystkie rzeczy które wymarzyłam sobie że zjem po powrocie, gdy wyspałam się w swoim łóżeczku, wzięłam kąpiel w sowjej wannie i spotkałam się z tymi wszystkimi przyjaciólmi, z którymi tak bardzo chciałam się zobaczyć. Zaczęłam tęsknić, gdy tylko wróciły te wszystkie codzienne wielkie, a tak głupie problemy.

Tak więc chyba i w te wakacje znów powalczę o coś więcej niż wpis w indeksie albo randkę z kimś tego nie wartym. Już nie mogę się tego doczekać.

Brak komentarzy: